Bu öğe bulunamadı Öğenin konumunu doğrulayıp yeniden deneyin sorunu çözümü

Erel Çolak

Front-End Developer olarak kendimi geliştiriyorum, HTML5, CSS3, JQuery, Bootstrap Gibi bir çok dille ilgilenmekteyim. WordPress, vBulletin, OpenCart, Moodle ve diğer CMS' ler konusunda aşırı bilgi sahibiyim ve de bu bilgileri elimden geldiğince paylaşıyorum. Trakya Üniversitesi Bilgisayar Öğretmenliği Bölümünü okudum. Şimdilerde özel bir şirkette UI/UX Designer & Front-end developer olarak çalışmaktayım.

Sevebilirsin...

120 Yanıt

  1. cihan dedi ki:

    adamsın kardeşim her yolu denedim ama bir işe yaramamıştı iyi ki bu yazını görmüşüm 🙂

  2. Erel Çolak dedi ki:

    Yardımcı olabildiysem ne mutlu 🙂

  3. Mustafa TUNA dedi ki:

    Winrar ile sileceğim hiç aklıma gelmezdi : ) unlocker filan denedim şimdide konuda bahseetiğin gibi ms-dos komutlarıyla deniyecektim gerek kalmadı zaten işede yaramıcakmış : ) Teşekkürler

  4. Mehmet dedi ki:

    Helal olsun sana ustaa 10 numara 5 yildiz lik adamsin

  5. Resul dedi ki:

    sağolasın kardeş ya

  6. Anonim dedi ki:

    Gerçekten çok mantıklı olmuş teşekkürler

  7. Ebubekir dedi ki:

    Yemin ediyorum gerçekten mikemmel bir çözüm. Biz türkler ne kadar çılgınız.

  8. Şahin Geldeç dedi ki:

    evet bu yötem harika unlocer falan hikaye Çok teşekkürler yiğenim

  9. alper dedi ki:

    Mükemmelsin teşekkürler, bi ton virüs programı yüklemiştim.

  10. Recep dedi ki:

    Abi SEN ADAMIN DİBİSİN! <3 <3

  11. bertan dedi ki:

    süper. tebrikler

  12. Anonim dedi ki:

    zekice Biz Türklerden korkulur

  13. WHOAMI dedi ki:

    kardes adamsın ya ben de sunu silemedim gitti derken sen cıktın karsıma saol

  14. Anonim dedi ki:

    adamsın teşekürler

  15. Anonim dedi ki:

    Eyvallah

  16. misafir dedi ki:

    çok başarılı teşekkürler

  17. Hüseyin dedi ki:

    adamsın ne denir ki..

  18. Bayram dedi ki:

    helal olsun sen olmasan ne yapardım ben saattir uğraşıyom

  19. Bayram dedi ki:

    helal olsun kardeş 2 sattir bununla uğraşıyom gece gece eyw

  20. Bayram dedi ki:

    helal olsun kardeeş sen olmasan ne yapardım

  21. misoför dedi ki:

    Allah razı olsun kardeşim

  22. Fatih dedi ki:

    Olmuyor hocam, açılamıyor hatası ayrıca sistem belirtilen dosyayı bulamıyor hatası veriyor öylece kalıyor.

  23. alper dedi ki:

    helal olsun basit kısa ve temizz:)

  24. veysel dedi ki:

    adamsın be kardeşim her yolu denedim olmadı. Senin yazını okudum ve sildim sağolasın.

  25. abdullah dedi ki:

    walla şahsen denedim olmadı

  26. Njord dedi ki:

    Hocam size ne kadar çok teşekkür etsem az, kaç gündür bu sorunla uğraşıyorum ellerinize sağlık.

  27. ahmed dedi ki:

    ulan helal olsun kardeşim ne diyeyim küçük gibi görünen büyük bi sıkıntıdan beni kurtardın

  28. Tsanat dedi ki:

    İşte bu gerçekten sağ ooooolll

  29. Burina dedi ki:

    kardeşim allah razı olsun denemediğim yöndetm kalmamıştı, bu kadar basitmiymiş ya valla kendi kendime güldüm ya

  30. Barış dedi ki:

    Helal Olsun Başkan Ya

  31. Bülent KAYABAŞ dedi ki:

    Teşekür ederim

  32. Akın dedi ki:

    Gerçekten teşekkür ederim.
    Çözümü de çok zekice yalnız.

  33. Celal dedi ki:

    Aga adamsın allah raz olsun şu illet yapıştı bilgisayara çıkmıyodu sayende sildim be adamsın

  34. Fatih dedi ki:

    Teşekkürler

  35. Ahmet Duman dedi ki:

    Adamım bende bir dünya yol denedim hiç biri bir işe yaramdı harikasın ne diyeyim helal olsun

  36. TOPALOĞLU dedi ki:

    Teşekkürler dostum……..

  37. Rıza gündğdu dedi ki:

    Rıza abin gözlerinden öpüyor. 2.12.2015

  38. Baha Soydabaş dedi ki:

    allah razı olsun

  39. hopp dedi ki:

    helal olsun valla ya

  40. stingray dedi ki:

    Allah razı olsun… Adamsın…!!

  41. tan dedi ki:

    harika teşekkürler

  42. Berkay dedi ki:

    Allah senden Razı olsun kardeşim

  43. huseyin dedi ki:

    eyvallah

  44. Oktay dedi ki:

    çok saol

  45. yagiz dedi ki:

    eyvallah saol

  46. Emir dedi ki:

    Helal Olsun Kardeşim Beni çok büyük bir derttten kurtardın program indirmeyede korkuyodum Eyvallah

  47. şahbaz dedi ki:

    helal be ancak bu kadar sagol gardaş

  48. Yorumcu dedi ki:

    Belki faydası olur. Ben harici usb diske veri atarkan yaşadım problemi. Sonra harici diskin usb kablosunu çıkarıp taktım tekrar denedim düzeldi. Sistemin windows 8.1

  49. Burak dedi ki:

    Dosyayı hatada verilen asıl konumuna kopyala yapıştır yapıyoruz çözülüyor.

  50. Furkan dedi ki:

    Kardeşim ya olmadı dediklerinin aynısını yapıyorum hata veriyor benimle facebooktan iletişime geçebilirmisin ? yorum yazarsan sevinirim

  51. serdar dedi ki:

    Çok teşekkürler…

  52. Melih dedi ki:

    Gerçekten zekisin kardeşim bravo 🙂

  53. furkan dedi ki:

    Oha lan mükemmel

  54. M. Okumuş dedi ki:

    Süperrr. Çok teşekkür ederim.

  55. extenso dedi ki:

    çok teşekkürler

  56. Hasan dedi ki:

    Teşekkürler erel bey

  57. mehmet dedi ki:

    BUNUDA DENEDİM SİLMİYOR YİNEDE SİLİNMİYOR
    BAŞKA YOL YOKMU DELİRDİM.

  58. Onur ÖZER dedi ki:

    İçten teşekkürlerimi sunuyorum anlatmak istediklerimi anlatamayacağım teşekkürler 😀

  59. Okan dedi ki:

    silerken bir sıkıntı yok ama taşırken de bu hatayı veriyor ya da dosyanın ismini değiştirmek istediğimde onu nasıl düzeletebiliriz ?

  60. Oğuzhan Kara dedi ki:

    Cok Teşekkür Ederim.2 Gündür Ugraşıyorum Silememiştim. 🙂

  61. Tolga dedi ki:

    Adamsın

  62. Rovshen dedi ki:

    Çok teşekkürler usta.Helal olsun çok işime yaradı.

  63. Belinay dedi ki:

    Bende soyle bir durum var bilgisayarin d surucusune yukledim ve hariciye kopyalamak istiyorum ayni uyari geliyor acil yardimci olurmusunuz

  64. ferit dedi ki:

    ustaa iki gündür uğraşıyorum bi türlü kaldıramadım senin teknik şak diye sildi helal sana büyüksün…

  65. cengiz kurt dedi ki:

    Süpersiniz bravo çok zor akıl edilecek bir yöntem.

  66. BÜŞRA dedi ki:

    BEN DENEDIM OLMADI KARŞIMA
    SİSTEM DOSYAYI BULAMADI DİYOR VE 1KAPAT 2İŞLEMİ DURDUR 3PANOYA KOPYALA SEÇENEĞİ ÇIKIYO
    NE YAPMALIYIM

  67. Emre Kibar dedi ki:

    Helal olsun Winrarın bu işe yarayabileceği aklımdan bile geçmezdi

  68. Hasibe dedi ki:

    Süper. Sildi bile. 🙂

  69. Hamza Kaan dedi ki:

    Sağol abi Allah Razı Olsun

  70. Melih dedi ki:

    Hacı süpersin ya kaç aydır masaüstünde duruyodu ayar oldum yazın sayesinde sildim teşekkürler

  71. İlker GÜRKAN dedi ki:

    Erel Çolak Bey,

    Sorunumu ( Bu öğe bulunamadı Öğenin konumunu doğrulayıp yeniden deneyin sorunu çözümü ) çok akıllıca çözdünüz. Çok çok teşekkür ederim.

  72. Hahahg dedi ki:

    Helal

  73. Arda Akarsu dedi ki:

    Abi Oldu Teşekkür Ederim ama şimdi bi videoyu masaüstüne attığımda oda gidiyor napyım?

  74. Ramazan dedi ki:

    adam bulmus çözümünü helal olsun sayende kurtulduk sılınmeyen dosyadan 🙂

  75. ömer dedi ki:

    Helal olsun sana ustaa 10 numara 5 yildiz lik adamsin kaç gündür uğraşıyodum bulamamıştım teşekkürler

  76. Emir dedi ki:

    Eyvallah kardeşim çok işime yaradı 😀

  77. Emrullah dedi ki:

    SAGOLASIN USTA EYVALLAH Bİ ÇOK YÖNTEM DENEDİM FAKAT ÇÖZÜM BULAMAMIŞTIM SIRF YORUM YAZMAK İÇİN GİRDİM. ADAMSIN.

    Birde Flash Disk yazma korumalı hatası veriyor düzeltme şansımız varmı yardımcı olursanız sevinirim. iyi günler…

  78. samet dedi ki:

    Benımkınde ıse yaramadı

  79. sercan dedi ki:

    Adamın dibisin dibi adamın dibisin.

  80. sercan dedi ki:

    bendeki dosya masaüstünde 🙁

  81. MUHAMMED RIDVAN dedi ki:

    EYVALLAH..

  82. Hasan dedi ki:

    Baya uğraştım en sonunda en kolay yolunu burda buldum paylaşım için teşekkürler.

  83. m.a. dedi ki:

    çok teşekkür ederim büyük bir sıkıntıdan kurtardınız

  84. Simatkot dedi ki:

    Ya adamdan zeka fışkırıyor 😀 teşekkürler

  85. yusuf dedi ki:

    thanks

  86. ahmet dedi ki:

    kardeş çok sağol

  87. okan dedi ki:

    adamsın adam

  88. zagorr dedi ki:

    çok teşekkürler. 3 aydır duruyordu dosya masaüstünde

  89. Kerem dedi ki:

    Çok Saol Kardeşim

  90. Şevket dedi ki:

    adamsın kardeşim teşekkürler 🙂 cahillik ne fena bir şey :)))

  91. yücel dedi ki:

    10 numara 5 yıldız bilgi

  92. SeLoRe dedi ki:

    Vay arkadaş ne kadar basitmiş her şeyi denediğimi sanıyordum.

  93. Nasıl Yapılır dedi ki:

    Bu kadar basit olabileceğini tahmin etmezdim.Teşekkürler.

  94. cengiz dedi ki:

    BEN DENEDIM OLMADI KARŞIMA
    SİSTEM DOSYAYI BULAMADI DİYOR VE 1KAPAT 2İŞLEMİ DURDUR 3PANOYA KOPYALA SEÇENEĞİ ÇIKIYO
    NE YAPMALIYIM Ben de aynı bu uyarıyı alıyorum. Buna çözüm bulabilir miyiz?

  95. Ali dedi ki:

    10 numara 5 yıldız abi neden benim aklıma gelmedi dedim :)..

  96. Hasan B. dedi ki:

    Adamın dibisin çok sağol!!!!!

  97. İbrahim dedi ki:

    eyvallah çok sağolasın patron

  98. FATİH K. dedi ki:

    ADAMIN DİBİ! ÇOK SAĞOL YARATICI!

  99. Serdar Kaleli dedi ki:

    Eyvallah güzel insan bir şey daha öğrenmiş olduk teşekkür ederiz

  100. selen dedi ki:

    süpersiniz hocam 2 yıldır silemediğim dosyamı sildim sayenizde

  101. mehmet dedi ki:

    Süpersin kardeş saolasın deli etmişti dosya 😀

  102. ALPER dedi ki:

    OLMADI HİÇBİRİ NE UNLOCKER NE BU NEDE VİRUS PROGRAMLARI AMA AYNI İSİMLE YENİ DOSYA OLUŞTURDUM OLDU

  103. ahmet dedi ki:

    kardeş sendeki daşşak tam 2 kilo amk 😀

  104. Can dedi ki:

    Harika Çözüm, BRAVO +++

  105. sercan dedi ki:

    çok teşekür ederim

  106. Adem Soner dedi ki:

    süpersin yemin ederim formata gidicektim uyuz dosya yüzünden çok teşekkürler .

  107. Muhammed Raşit dedi ki:

    Gerçekten teşekkür ederim o kadar progrram falan hepsi hikaye bu kadar basit bir çözüm beklemiyordum.
    Çok sağol emeğine sağlık.

  108. harun dedi ki:

    üstad teşekkürler winrar yöntemiyle sildim

  109. qwe dedi ki:

    Süpersin 🙂

  110. Burak Yazıcı dedi ki:

    Allah razı olsun ne illet bir durum saolasın valla sende olmasan mal gibi uzun uzun farklı yöntemler deneyip yapamıcaz

  111. Erdinç Ölçüm dedi ki:

    Arksaşlar aynı sorun bendede vardı Erel Çolak Arkadaşın dediğini yaptım ama gene silinmedi.Bende taşınır bellekteki tüm dosyaları başka yere taşıdım.silinmeyenler kaldı. sonra flash belleği varsayılan olarak yeniden biçimlendirdim.Sorun çözüldü. erel çolak ın dediğiyle olmuyorsa bunu deneyin kesin oluyor.ancak diğer verilerinizi taşımayı unutmayın yoksa hepsi silinir. kolay gelsin

  112. Mutlu Can dedi ki:

    Sen adamsın kardeşim

  113. Sesliduy dedi ki:

    Hocam Eline Sağlık Güzel Bir Makale Olmuş Yararlı

  114. lanetklasor dedi ki:

    Allah razı olsun kardeşim

  115. Devrim dedi ki:

    Dosya Konumu Bulunamadığı İçin Sıkıştırılamadı Diyor

  116. test dedi ki:

    teşekkürü borç bilirim.

  117. Ergin dedi ki:

    Allah razı olsun.. 🙂

  118. uğur dedi ki:

    Çok teşekkürler…

  119. tony tony chopper dedi ki:

    elimden gelse siteni google aramalarda üst sıralara taşımak için para verirdim, o kadar değerli bir çözüm yolu sunmuşsun. yaklaşık 2 haftadır ara ara farklı yöntemler deniyordum silinmeyen bir klasör için. senin yöntemin ile 2 saniyede çözüldü 🙂

Bir Cevap Yazın